Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешка airbag

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Имам следният проблем След цялостно изваждане на салона за пребоядисване логично след събирането светна лампата на бега Днес един приятел любител я закачи и показа четири грешки Трите ги изтри но едната неможе да се изтрие Тя е ОЕОА задействаща верига на възд възгл при шофьора, късо съединение Накъде да се насочвам
    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
      Имам следният проблем След цялостно изваждане на салона за пребоядисване логично след събирането светна лампата на бега Днес един приятел любител я закачи и показа четири грешки Трите ги изтри но едната неможе да се изтрие Тя е ОЕОА задействаща верига на възд възгл при шофьора, късо съединение Накъде да се насочвам
      Откачи шофьорския ербег и повтори диагностиката. Ако грешката се е променила от "късо съединение" на "отворена верига" това е странно. Ако грешката не се промени, търси късо съединение по веригата между възглавницата и централата.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Свалих бега Май съм обърнал буксата Това ли е грешката че ме е страх да включа акумулатора
        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

        Comment


        • #19
          Възможно е от това да е записана грешката. Включвай си акумулатора.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Странно защо тази букса става в двете положения На самия аербег има вкопано от едната страна което явно не съм видял предният път Но това е предполагаем белег за посоката на буксата
            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

            Comment


            • #21
              Оправих буксата но грешката пак не може да бъде изтрита Някоя схема на връзката между бега и централата
              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

              Comment


              • #22
                Би трябвало да е това:



                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Тази централа в двигателният отсек ли е
                  ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                    Тази централа в двигателният отсек ли е
                    Не. Намира се зад ICS - а под онези модули. Свали долната кора откъм пасажерското място и ще я видиш. Метална кутия с жълта букса:



                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Пръсках буксите на централата на бега с контактен спрей но пак не може да се изтрие тази грешка Централата е с две букси На старата кола е с една букса Свалих сега централата но немога да извадя електрониката от кутията да видя вътре как е Има следи от антифриз но стари А като взех колата тази лампа не светеше Някой може ли да ме насочи към замерване на вериги или как да извадя ела от металната кутия Грешката която неможе да се изтрие е ОЕОА
                      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                        Пръсках буксите на централата на бега с контактен спрей но пак не може да се изтрие тази грешка Централата е с две букси На старата кола е с една букса Свалих сега централата но немога да извадя електрониката от кутията да видя вътре как е Има следи от антифриз но стари А като взех колата тази лампа не светеше Някой може ли да ме насочи към замерване на вериги или как да извадя ела от металната кутия Грешката която неможе да се изтрие е ОЕОА
                        По-нагоре беше писал, че пояснението на въпросната грешка е "късо съединение" в ербега на волана.

                        В пост 17 те посъветвах да откачиш ербега на волана и да видиш, дали грешката се променя на "отворена верига", но така и не разбрах, дали си направил това.

                        Ако има постоянен проблем с нещо по периферията, е нормално да не можеш да изтриеш грешката.

                        Поради това не следва да набеждаваш централата, преди да си изяснил напълно постановката с въпросната периферия - в случая - с веригата на възглавницата на волана.

                        PS:

                        Сега разбирам, че централата при теб е с две букси. Това означава, че схемата би трявало да е тази:

                        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:59.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Така Свалих бега Появи се грешка 0801-задействаща верига за въздушна възглавница на шофьора отворена верига и си стоеше въпросната грешка ОЕОА При опит за триене и двете останаха Закачих бега и 0801 я изтрихме но проблемната ОЕОА не мърда
                          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                          Comment


                          • #28
                            Ако приемем описанието на грешките за вярно, то изводът е, че централата алармира едновременно за късо съединение и за отворена верига към възглавницата на волана, което е парадоксално.

                            Направи още един опит - да откачиш въпросната верига от самата централа (пинове 21 и 22 от конектор "A" ) и ако тогава пак вдига грешката за късо съединение, търси причината в централата.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              Ще спомена нещо което ме съмнява за този странен проблем Като взех колата нямаше топ озвучение Взех от старата говорителите усилвателя и целият сноп кабели от АЦС до колоните и багажника и ги размених със снопа кабели и говорителите от тази кола На снопа кабели на тази кола имаше една букса с три пина която се включваше в букса със жълто покритие На старата кола снопа нямаше такава букса но и в самата кола няма къде да се влючи тази букса Замерих на кои пинове излиза връзка и я преместих на същите пинове на сегашният сноп кабели Според мен да откача тази букса и пак проверки Незнам защо на новата кола този сноп кабели има и връзка с беговете а на старата кола няма и защо е тази връзка Ако проблема след пробата е странен сигурно тази букса има нещо гнило
                              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                              Comment


                              • #30
                                Откачих въпросната букса но без нея неможем да влезем в системата на арб Сега е наред теста от пост 28 Ако може да споделиш тънкост как да извадя пиновете че мястото там долу е малко кофти
                                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                                Comment

                                Working...
                                X